Робота з даними
Оцінка ефективності обслуговування
Управління операційною діяльністю є основою туристичної індустрії, і результатом такої надійної системи є ефективність компанії в наданні клієнтам найкращих туристичних пропозицій. Тому ми приділяємо основну увагу цьому питанню і створили оперативну команду з досвідченим і кваліфікованим персоналом.
Ми постійно проводимо збір даних щодо поїздок співробітників вашої компанії і по запиту надаємо цю інформацію для аналізу.
Кожен запис про бронювання проходить перевірку якості. Зазначені нижче пункти зазнають перехресної перевірки і підтверджуються відповідно до наших заходів контролю якості даних.
• Авіакомпанії і готелі, яким віддає перевагу клієнт.
• Тип тарифу.
• Дотримання політики ділових поїздок.
Після того, як ми зібрали дані в особистому кабінеті, вони проходять перевірку за зазначеними вище параметрами, аби переконатися, що у них немає помилок. Після успішного проходження перевірки, дані надсилаються корпорації у форматі PDF або Excel.
Усі дані програми подорожей контролюються, консолідуються та надаються зареєстрованим користувачам через єдиний глобальний інструмент онлайн-звітності – Система відстеження фінансового обліку клієнтів (Facts) - і через щомісячний інформаційний пакет управління. Наші корпоративні клієнти можуть отримати доступ до цих цінних відомостей/звітів через розділ Corporate Webfacts.